رویداد

پیام تسلیت بنیانگذار سازمان شین دو کیوکوشین به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

کانچو بهمن صفی حصاری با صدور پیامی فرارسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان اسلام امام حسین(ع) را به همه شیعیان تسلیت گفت.

کانچو بهمن صفی حصاری با صدور پیامی فرارسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان اسلام امام حسین(ع) را به همه شیعیان تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان شین دو کیوکوشین کانچو دکتر بهمن صفی حصاری بنیانگذار سازمان شین دو کیوکوشین با صدور پیامی فرارسیدن ماه محرم، شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را به همه شیعیان تسلیت گفت.

متن پیام چنین است :

بسم ا… الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداًما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
سلام بر تو اى ابا عبداللّه و برروانهائى که فرود آمدند به آستانت ، بر تو از جانب من سلام خدا باد همیشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز

محرم، ماه خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.

ماهی که در آن سرور و سالار شهیدان با قیام  و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانه عاشورا را بنیان نهاد  و درس حریت ،عزت و راه و رسم  پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم آموخت.

اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست.
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت، جامعه کاراته و مخصوصا خانواده بزرگ شین دو کیوکوشین تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند باریتعالی مسئلت می نمایم.

 

با کمال احترام
بهمن صفی حصاری

۱
سبک شین دو کیوکوشین کاراته