رویداد

پیام بنیانگذار سازمان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا

به گزارش مسول خبرگزاری سازمان شین دو کیوکوشین، کانچو دکتر بهمن صفی حصاری طی پیامی، 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا

بالاخص حاج قاس سلیمانی سردار دلها

و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

 

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

 

متن این پیام بدین شرح است:

حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

اگرچه تمامی روزها و ایام هفته به شهیدانی تعلق دارد که آرامش، آبادانی و رشد و توسعه ایران اسلامی و آسایش هموطنان را بر راحتی خویش ترجیح دادند اما یقیناً نامگذاری ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۳ به نام روز « بزرگداشت شهدا» می تواند در توجه به جایگاه شهدا، خانواده شهدا و فرزندان شهدا نقشی موثر داشته باشد.

اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را به محضر تمام مردم شریف به ویژّه خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران و خدمتگزاران این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداري حقیقی از خون شهیدان، ترويج فرهنگ غنی ایثار و شهادت ، بيش از پيش موفق و مويد باشيم.

با سپاس و احترام
بهمن صفی حصاری

نوشته های مشابه